مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 20:372022-02-25اقتصادي

تعیین تکلیف ذرت های آلوده دپو شده تا پایان اسفندماه


ذرت های آلوده دپو شده در بندر امام خمینی (ره) باید تا پایان اسفند ماه سال جاری تعیین تکلیف و در غیر این صورت تا فروردین ماه سال آینده معدوم شوند.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ذرت های آلوده دپو شده در بندر امام خمینی (ره) باید تا پایان اسفند ماه سال جاری تعیین تکلیف و در غیر این صورت تا فروردین ماه سال آینده معدوم شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان خاندوزی در این بازدید ابتدا با رانندگان حمل کالاهای اساسی و استراتژیک که ساعت های زیادی را در صف سپری می کنند، گفت وگو کرد و پس از شنیدن حرف ها و مشکلات آنها دستورات میدانی برای اصلاح برخی روندها را به مدیران حاضر در این بازدید صادر کرد.

وزیر اقتصاد همچنین آخرین وضعیت ترخیص این کالاها را رصد و از انبار برنج های دپو شده و ذرت های آلوده (خوراک دام) که به دلیل مجوزهای استاندارد امکان ترخیص آن ها وجود ندارد، بازدید کرد.

خاندوزی همچنین در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بندر امام خمینی (ره) بزرگترین مبدأ واردات کالاهای اساسی کشور به ویژه غلات است که به تنهایی سهم عمده آن از طریق این بندر وارد کشور می شود.

متأسفانه به دلیل برخی ناکارآمدی ها، در ماه های قبل حجم رسوب و ماندگاری کالایی بالایی در این بندر وجود داشت؛ هدف از بازدید حاضر، این است که مسئولان بنادر، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف ذرت های آلوده دپو شده تا پایان اسفندماه

تعیین تکلیف ذرت های آلوده دپو شده تا پایان اسفندماه