مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 19:322022-02-25حوادث

کشف 1320 کیلوگرم چوب و زغال در ابوزیدآباد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل از کشف و ضبط 40 کیلوگرم زغال از منزل یک متخلف توسط ماموران یگان حفاظت این اداره و در مجموع 1320 کیلوگرم چوب در بخش کویرات خبر داد.

- سید مجتبی شریفیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم های یگان حفاظت در تمام ساعت های شبانه روز برای جلوگیری از تخریب کنندگان و قاچاقچیان منابع طبیعی فعال بوده و با متخلفان برابر قانون به طور قاطع برخورد می کنند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت هفته قبل نیز در بازرسی از یک دامداری در اطراف روستای فخره یک هزار و 280 کیلوگرم چوب قاچاق را کشف کردند و ضمن دستگیری دو متخلف، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه برش چوب نیز ضبط و تحویل مرجع قضایی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل، تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون با کشف 3800 کیلوگرم چوب قاچاق تاغ، 14متخلف دستگیر شده و همراه با دو دستگاه موتور سیکلت و هفت دستگاه خودرو به دستگاه قضایی تحویل شده اند.

شریفیان تاکید کرد: به استناد ماده 42 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، بریدن، ریشه کن کردن و سوزاندن نهال و درخت و تهیه چوب، هیزم و زغال از منابع ملی و توده های جنگلی بدون دریافت پروانه از اداره منابع طبیعی جرم است و مرتکبان برای هر اصله نهال به پرداخت جریمه نقدی و حبس تأدیبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1320 کیلوگرم چوب و زغال در ابوزیدآباد

کشف 1320 کیلوگرم چوب و زغال در ابوزیدآباد