مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 19:172022-02-25سياسي

رونق اقتصادی و اشتغالی که در سایه بروکراسی ها معطل مانده است


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به سرمایه گذاران بخش خصوصی توجه بیشتری شود، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا سبب رونق اشتغال در شهرضا و اصفهان می شود.

- سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی شهرضا اظهار داشت: آخرین جلسه کارگروه سرمایه گذاری استان اصفهان یک ماه پیش برگزار شد، در این جلسه نظر مساعد استاندار اصفهان و کارگروه سرمایه گذاری برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مقابل شهرک رازی گرفته شد.

وی با بیان اینکه تصویب منطقه ویژه اقتصادی شهرضا در گرو برگزاری جلسه شورای عالی مناطق آزاد است تا در سفر رییس جمهور به اصفهان کلنگ آن بر زمین زده شود، گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تولید نامگذاری کردند، بنابراین باید هر چه زودتر این جلسه برگزار شود.

محمودی با بیان اینکه چند منطقه ویژه اقتصادی منتظر جلسه شورای عالی مناطق آزاد هستند و در این میان سرمایه گذاران بخش خصوصی بلاتکلیف هستند، افزود: همه سازوکارهای منطقه ویژه اقتصادی شهرضا آماده است و به زودی کلنگ زنی می شود، مطالعات زیست محیطی این منطقه نیز انجام شده و تنها اجرای این منطقه منوط به نظر دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصادی و اشتغالی که در سایه بروکراسی ها معطل مانده است

رونق اقتصادی و اشتغالی که در سایه بروکراسی ها معطل مانده است