مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 18:472022-02-25اقتصادي

رسوب کالا در بندر امام کاهشی است


رسوب کالا در بندر امام نه تنها افزایش پیدا نکرده بلکه 22 درصد کاهش پیدا کرده است.

- ، سید احسان خاندوزی عصر امروز جمعه در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بندر امام خمینی (ره) بزرگترین مبدأ واردات کالاهای اساسی کشور به ویژه غلات است که به تنهایی سهم عمده آن از طریق این بندر واردات می شود.

وی افزود: به دلیل ناکارآمدی های قبل از این در ماه های قبل حجم رسوب و ماندگاری کالای بالایی در این بندر وجود داشت؛ هدف از بازدید این بود که مسئولان بنادر، گمرکات و اموال تملیکی استان توضیحات لازم را ارائه دهند تا بتوانیم از منظر دولت این دغدغه را رفع تکلیف کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: بر اساس گزارش های دریافتی در ماه های گذشته تلاش خوبی صورت گرفته و با وجود اینکه 28 درصد ورودی کالاهای اساسی تخلیه شده در بندر نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده اما ماندگاری و رسوب کالا نه تنها افزایش پیدا نکرده بلکه 22 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: نسبت به سال گذشته و ماه های قبل اما همچنان همین رقم 2 میلیون و 100 هزار تُنی که کالاهای اساسی همچنان در بندر امام خمینی (ره) تعیین تکلیف نشده باقی مانده است به اضافه آن مواردی که در لنگرگاه و منتظر هستند که کالاهای اساسی وارد و تعیین تکلیف شوند که از منظر دولت این میزان از زمان ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوب کالا در بندر امام کاهشی است

رسوب کالا در بندر امام کاهشی است