مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-25ورزشي

پخش «عصر جدید»، فوتبال های ملی و مراسم قرعه کشی جام جهانی


شبکه سه سیما با مجموعه های «عصر جدید»، «زوجی نو»، «اعجوبه ها»، «سمت خدا» و «خانه ما» به استقبال نوروز 1401 می رود.

- پخش عصر جدید ، فوتبال های ملی و مراسم قرعه کشی جام جهانی شبکه سه سیما با مجموعه های عصر جدید ، زوجی نو ، اعجوبه ها ، سمت خدا و خانه ما به استقبال نوروز 1401 می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مهدی بلوکات قائم مقام این شبکه گفت: امسال شبکه سه، نوروزی جذاب و متنوع را برای مخاطبان خود تدارک دیده و برنامه های شاد و مفرحی را که هر کدام با رویکردی متفاوت تهیه و تولید شده به روی آنتن خواهد برد.

بلوکات ادامه داد: سومین سری مسابقه استعدادیابی عصر جدید یکی از برنامه های نوروزی شبکه سه است که به صورت روزانه در کنداکتور این شبکه قرار خواهد گرفت و تصویربرداری این برنامه آغاز شده است.

اجرای این برنامه بر عهده احسان علیخانی و داوری آن را امین حیایی، کارن همایون فر، ژاله صامتی و مجید اسماعیلی برعهده خواهند داشت.

وی گفت: مجموعه زوجی نو در نوروز سال 1401 با فضایی متفاوت روی آنتن شبکه سه می رود و باربد بابایی لحظاتی مهیج و با نشاط را برای بینندگان رقم خواهد زد.

قائم مقام شبکه سه افزود: برنامه اعجوبه ها هم که جای خود را بین خانواده ها و به ویژه کودکان باز کرده است، با اجرای حامد سلطانی، یکی دیگر از برنامه های شبکه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «عصر جدید»، فوتبال های ملی و مراسم قرعه کشی جام جهانی

پخش «عصر جدید»، فوتبال های ملی و مراسم قرعه کشی جام جهانی