مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-25سياسي

اوکراین مصداق اعتماد به ابرقدرت ها است/ ضرورت حفظ هوشیاری


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اوکراین مصداق اعتماد به ابرقدرت ها است، گفت: هر کشوری که به ابر قدرت ها اعتماد داشت، ضرر کرد.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در نخستین نمازجمعه اسفندماه 1400 سمنان به میزبانی مسجد امام خمینی (ره) سمنان با اشاره به ماجرای اوکراین، تاکید کرد: متأسفانه روز گذشته جنگی از پس حمله روسیه به اوکراین آغاز شد که امیدواریم به جنگی بزرگ تر و در سطح جهانی گسترده نشود.

وی با بیان اینکه جنگ مقوله ای ناصواب است و کسی طرفدار آن نیست اما به عنوان انسان و مسلمان باید مطلع و موضع داشته باشیم، افزود: این موضوع درس بسیار بزرگی در درون خود دارد و آن هم موضوع اعتماد به غرب و درس گرفتن از شرایط اوکراین است.

نتیجه اعتماد به غرب امام جمعه سمنان با بیان اینکه جنگ همه جا ویرانی و خسارت پیش می آورد و جان انسان ها را به خطر می اندازد و لذا امیدواریم که این حمله به جنگ جهانی بدل نشود، گفت: اروپا و مشخصاً آمریکا تحریک های زیادی برای الحاق اوکراین به ناتو به خصوص در یک سال اخیر داشته اند و در نتیجه این تحریک ها بود که زمینه برای روسیه ایجاد و در نتیجه نهایت این ماجرا به جنگ ختم شد.

مطیعی با بیان اینکه اوکراین مصداق اعتماد به ابرقدرت ها است، ابراز کرد: هر کشوری که به ابر قدرت ها دل خوش کرد و اعتماد داشت، ضرر می کند همانطو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین مصداق اعتماد به ابرقدرت ها است/ ضرورت حفظ هوشیاری

اوکراین مصداق اعتماد به ابرقدرت ها است/ ضرورت حفظ هوشیاری