مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-25سياسي

عملیات اجرای فاضلاب شهرقدس پس از سال ها مطالبه گری آغاز شد


امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه مسوولان و مدیران در محاسبه نفس و نسبت به توفیق خدمت به مردم هر روز حساب و کتاب داشته باشند گفت: عملیات اجرایی فاضلاب شهرقدس پس از سال ها مطالبه گری از شهرک شهید عزیزی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک عید بزرگ مبعث اظهار کرد: اصل علم نور است و علم پیش برنده جامعه باید در خدمت هدایت و نجات انسان باشد و در جای خود در راستای خداشناسی استفاده شود و راه نجات جامعه بشری امروز برای برگشت از جاهلیت مدرن، پیوستن به بعثت رسول خدا و قرآن است و پذیرش دعوت الهی و رسول موجب حیات طیبه برای انسان است.

وی گفت: فعالان فضای مجازی، سخنرانان، صاحبان تریبون و متولیان امر قرآن لازم است در سه ماه عبادت و بندگی نهضت قرآنی تفسیر و تدبر قرآنی راه اندازی کنند و مساجد، هیئت ها، سخنرانی ها بر قرآن تاکید داشته تا اخلاق فردی و اجتماعی و امورات کار و زندگی منطبق با قرآن باشد.

   خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: مسوولان و مدیران در محاسبه نفس، هر روز حساب و کتاب داشته باشند و توفیق خدمت به مردم را نسبت به روز گذشته مقایسه کنند تا بتوانند ملکه تقوا را در وجود خود پرورش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرای فاضلاب شهرقدس پس از سال ها مطالبه گری آغاز شد

عملیات اجرای فاضلاب شهرقدس پس از سال ها مطالبه گری آغاز شد