مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-25سياسي

علت حمله روسیه به اوکراین فتنه انگیزی و دسیسه های آمریکا و اروپاست


علت حمله کشور روسیه به اوکراین فتنه انگیزی و دسیسه های آمریکا و اروپاست.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه شهر یاسوج گفت: علت حمله کشور روسیه به اوکراین فتنه انگیزی و دسیسه های آمریکا و اروپاست.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز این هفته، خود همه نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی، انجام واجبات و ترک محرمات توصیه کرد و گفت: روز مبعث پیامبر (ص) را در پیش رو داریم که در این رابطه امام موسی کاظم (ع) می فرماید: خداوند به مردم دو حجت ظاهری یعنی پیامبران و حجت باطنی یعنی عقل را داد، که این ها راه های هدایت بشریت هستند.

وی با بیان اینکه پیامبران الهی دارای فضائل اخلاقی زیادی بودند، اظهارکرد: پیامبران هیچ گاه به دنبال منافع شخصی نبودند و اگر کسی بخواهد به آن ها پشت کند بداند عذاب جهنم در انتظار آن ها است.

وی علت حمله کشور روسیه به اوکراین را دسیسه های آمریکا و اروپا و فتنه انگیزی آن ها عنوان کرد و گفت: هر کشوری که با آمریکا و اروپا مخالفت کند، هر گونه اقدامی می توانند بر علیه آن انجام خواهند داد که نمونه آن حتی کشور خودمان است.

آیت الله حسینی با بیان اینکه حمله صدام به کشور و ترور 17 هزار نفر را نتیجه چراغ سبز آمریکا و اروپا دانست و ادامه داد: وقتی که این افراد شهید می شدند آمریکا و سازمان ملل نه تنها مخالفتی نمی کردند بلکه حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حمله روسیه به اوکراین فتنه انگیزی و دسیسه های آمریکا و اروپاست

علت حمله روسیه به اوکراین فتنه انگیزی و دسیسه های آمریکا و اروپاست