مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-25سياسي

زیبایی کم نظیر ورودی مسیر آب پخش را از مردم نگیرید


مسؤولان استان بوشهر باید به نظر مردم آب پخش در طراحی و اجرای پروژه تعریض، ایمن سازی و زیباسازی مسیر کلل- آب پخش توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه های امروز نماز جمعه آب پخش بر لزوم کنترل بیشتر و نظارت بر بازار تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت بر قیمت ها و تقویت تعاونی ها باید مورد توجه قرار گیرد و مسؤولان عزم جدی در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه آبپخش اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای بر روی حمایت از تولید دارند و خواستار افزایش کیفیت تولید داخل هستند و انتظار می رود تولیدکنندگان هم تلاش بیشتری در حفظ و ارتقای کیفیت تولید داشته باشند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه بخش عمده سود تولیدات نصیب دلالان و واسطه ها می شود افزود: باید دست واسطه ها از این مسیر بین تولید و مصرف کوتاه شود تا هم تولیدکننده و هم مصرف کننده راضی شوند.

زیبایی را از مسیر آب پخش نگیرید وی به مسیر ورودی شهر آب پخش از سمت کلل اشاره کرد و ادامه داد: این دو کیلومتر از مناظر زیبای استان بوشهر است که مسیری پرتردد برای همه مردم است.

امام جمعه آب پخش با اشاره به تصمیم مسؤولان برای استفاده از نیوجرسی برای جداسازی مسیر رفت و برگشت در این مسیر اضافه کرد: مردم از این تصمیم مسؤولان ناراضی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبایی کم نظیر ورودی مسیر آب پخش را از مردم نگیرید

زیبایی کم نظیر ورودی مسیر آب پخش را از مردم نگیرید