مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:422022-02-25سياسي

اختلافات روسیه و اوکراین سابقه ای 17 ساله دارد


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه سیاست مداران اوکراین با بی تدبیری کشور خود را عرصه بازی قدرت های خارج از کشور خود کردند گفت: - ، حجت الاسلام کریمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: سیاست مداران اوکراین با بی تدبیری کشور خود را عرصه بازی قدرت های خارج از کشور خود کردند.

کریمانی با بیان اینکه اختلافات روسیه و اوکراین سابقه ای 17 ساله دارد گفت: طرفداران روسیه از یک سو و طرفداران غرب از سوی دیگر کشور اوکراین را عرصه دعواها و کشمکش های خود قرار داده اند.

وی عنوان داشت: جریان این روزهای اوکراین برای ما و سیاستمداران عالم درس عبرتی است تا بدانیم دست قدرت های خارجی هر گاه در عرصه تصمیم گیری های داخلی باز شود عاقبتی شبیه سرنوشت اوکراین دارد.

امام جمعه موقت دماوند افزود: بزرگترین حماقت آن است که کشوری نیروهای بازدارنده نظامی خود را تضعیف نماید و عقل سلیم و شرع هر دو به ما می گوید که قوی باش تا دیگران هوس دست اندازی به خاک و ناموس تو را نداشته باشند و بر اساس معارف قرآن قوت گرفتن برای ترساندن دشمنان واجب است.

خطیب نماز جمعه دماوند اظهار داشت: مأموریت پیامبر به کمال رساندن اخلاق بود همانطور که فرمود انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق خداوند با اینکه خود منبع عظمت و بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات روسیه و اوکراین سابقه ای 17 ساله دارد

اختلافات روسیه و اوکراین سابقه ای 17 ساله دارد