مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-25سياسي

مطیعی خطاب به حامیان تضمین های آمریکایی: از اتفاقات اوکراین درس بگیرید


عده ای که قول های شفاهی آمریکا را تضمین می دانستند، امروز باید از اتفاقات اوکراین درس بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به تحولات جهانی اظهار کرد: این روزها شاهد جنگ بین روسیه و اوکراین هستیم و باید دلایل و زمینه های آن بررسی شود؛ اروپا و آمریکا باز هم در این ماجرا دخیل هستند و تلاش های آنها در الحاق اوکراین به ناتو، آتش این اتفاق را شعله ور کرده است.

وی بیان کرد: ما از جنگ اوکراین و روسیه هرگز خوشحال نیستیم و باید بدانیم که هر جنگی بین کشورها درنهایت خسارت بار خواهد بود و امیدواریم این مسأله نیز زودتر به پایان برسد.

امام جمعه سمنان بیان کرد: تحرکات آمریکایی ها و اروپایی ها در یک سال گذشته سبب شد تا روسیه بالأخره موضع شدیدی بگیرد و امید داریم تا این اتفاق به جنگ جهانی دیگری منجر نشود.

مطیعی بیان کرد: جنگ برای مردم کشورهای درگیر حتماً تلفات و خسارت هایی دارد و این خسارت ها و کشته ها برای محرومان و مظلومان بیشتر است و باید به این مسأله نیز توجه داشت.

وی گفت: وظیفه مسلمان، اطلاع داشتن از وقایع روز دنیاست و گرچه روسیه و اوکراین با یکدیگر وارد جنگ شده اند و با ایران هم فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی خطاب به حامیان تضمین های آمریکایی: از اتفاقات اوکراین درس بگیرید

مطیعی خطاب به حامیان تضمین های آمریکایی: از اتفاقات اوکراین درس بگیرید