مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-25اقتصادي

استاندار خراسان رضوی وارد «دوشنبه» شد


استاندار خراسان رضوی به منظور افتتاح ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، وارد «دوشنبه» پایتخت این کشور شد - به گزارش، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به منظور افتتاح ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، وارد دوشنبه پایتخت این کشور شد و در بدو ورود مورد استقبال وزیر صمت تاجیکستان قرار گرفت.

مذاکرات با وزیر صنعت، وزیر توسعه، اقتصاد و تجارت، استاندار ختلان بخشی از برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی خواهد بود.

در این مذاکرات ضمن اشاره به ظرفیت های بالقوه اقتصادی خراسان رضوی بر توسعه مراودات اقتصادی و فرهنگی، همکاری های مشترک، آمادگی برای احداث پارک علم و فناوری، توسعه مناطق آزاد و زیارت تأکید خواهد شد.

ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان شهر دوشنبه با رویکرد حمایت و پشتیبانی و حذف موانع صادرات از تاریخ 7 لغایت 10 اسفند ماه سال جاری با حضور شرکت های فعال تولیدی، صنعتی، خدماتی در زمینه های مختلف و با حضور مقامات رسمی دو کشور افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه در محل کارخ باربد واقع در شهر دوشنبه به مدت 4 روز با مشارکت حدود 55 شرکت در زمینه فعالیت فولاد، سیم و کابل مخابراتی، لوازم خانگی مصالح ساختمانی، فنی مهندسی، صنایع روشنایی، صنایع غذایی، پتروشیمی، خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی وارد «دوشنبه» شد

استاندار خراسان رضوی وارد «دوشنبه» شد