مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 13:172022-02-25اقتصادي

برنامه بانک توسعه آسیایی برای کمک 193 میلیون دلاری به تاجیکستان


نماینده دائم بانک توسعه آسیایی اعلام کرد موضوع کمک بلاعوض 193 میلیون دلاری این نهاد مالی بین المللی به تاجیکستان در سال جاری میلادی در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، شنی کمپبل نماینده دائم بانک توسعه آسیایی از عزم بانک مذکور برای ارائه مبلغ 193 میلیون دلاری به تاجیکستان به صورت بلاعوض خبر داد.

بنابر سخنان وی، برنامه سال جاری شامل پروژه هایی برای توسعه بیشتر زیرساخت های شهری پایتخت تاجیکستان، بهبود بخش انرژی، بخش مالی، افزایش تاب آوری در برابر بلایای طبیعی و بهبود بیشتر زیرساخت های جاده ای است.

نماینده دائم بانک توسعه آسیایی در ادامه خاطرنشان کرد: حجم نهایی کمک بلاعوض این نهاد مالی بین المللی به تاجیکستان با عوامل مختلفی از جمله منابع موجود و آمادگی پروژه ها بستگی دارد.

کمپبل تاکید کرد که موضوع تخصیص 465 میلیون دلار به تاجیکستان طی 3 سال آینده (2022-2024) تحت بررسی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد که در سال 2021 یک استراتژی 5 ساله جدید مشارکت با کشور برای سال های 2021-2025 تصویب شده که با هدف بهبود کیفیت رشد اقتصادی این کشور انجام می شود.

بنابر گفته کمپبل، در چارچوب برنامه جدید مشارکت با کشور بانک توسعه آسیایی 3 اولویت استراتژیک را از جمله حمایت از اصلاحات ساختاری برای بهبود توزیع و بسیج منابع، افزایش بهره وری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه بانک توسعه آسیایی برای کمک 193 میلیون دلاری به تاجیکستان

برنامه بانک توسعه آسیایی برای کمک 193 میلیون دلاری به تاجیکستان