مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-25بين الملل

تاکید سازمان ملل بر اهمیت دستاورد اجلاس مقابله با زباله های پلاستیکی


اجلاس مقابله با زباله های پلاستیکی می تواند مهم ترین توافق سبز از زمان توافقنامه زیست محیطی پاریس باشد.

- سازمان ملل اعلام کرد: اجلاس مقابله با زباله های پلاستیکی می تواند مهم ترین توافق سبز از زمان توافقنامه زیست محیطی پاریس باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدها تن از رهبران جهان هفته آینده در یک نشست آنلاین و در شهر نایروبی کنیا گرد هم می آیند تا در رابطه با آنچه به عنوان لحظه حیاتی در پیشرفت اولین معاهده جهانی برای مقابله با زباله های پلاستیکی توصیف می شود، تبادل نظر کنند.

اینگر اندرسن ، مدیر برنامه محیط زیست سازمان ملل گفت: دستیابی به توافق در مجمع محیط زیست سازمان ملل می تواند مهم ترین پیمان چندجانبه از زمان توافق آب و هوایی پاریس در سال 2015 باشد.

وی اظهار کرد: انزجار عمومی نسبت به انبوه زباله های پلاستیکی می تواند منجر به توافق کشورهای عضو و دستیابی به یک معاهده قانونی الزام آور برای کنترل زباله های پلاستیکی از منبع تولید تا دریا شود.

مدیر برنامه محیط زیست سازمان ملل گفت: زندگی همه ما به پلاستیک وابسته است اما بدیهی است که باید مردم نیز تمایل داشته باشند تا مشکل تولید زباله های پلاستیکی حل شود.

اوایل این ماه ایالات متحده که بیش از هر کشور دیگری در جهان، زباله پلاستیکی به ازای هر نفر تولید می کند، در کنار فرانسه خواستار توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سازمان ملل بر اهمیت دستاورد اجلاس مقابله با زباله های پلاستیکی

تاکید سازمان ملل بر اهمیت دستاورد اجلاس مقابله با زباله های پلاستیکی