مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-25پزشكي

ساخت و تجهیز آی سی یو، 24 تخت مجتمع پیامبر اعظم (ص) بندرعباس


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ساخت و تجهیز و راه اندازی ای سی یو 24 تخت بیمارستان شهید محمدی و ارتقای بخش های ویژه بیمارستان جنرال مرکز استان جهت مقابله با بیماران نیازمند به خدمات ویژه خبر داد.

- ساخت و تجهیز آی سی یو، 24 تخت مجتمع پیامبر اعظم (ص) بندرعباس ایسنا/هرمزگان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ساخت و تجهیز و راه اندازی ای سی یو 24 تخت بیمارستان شهید محمدی و ارتقای بخش های ویژه بیمارستان جنرال مرکز استان جهت مقابله با بیماران نیازمند به خدمات ویژه خبر داد.

دکتر پژمان شاهرخی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نیازسنجی انجام شده در خصوص کمبود تخت های ای سی یو بیمارستان های دانشگاهی دستورات و پیگیری مستمر رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و اهمیت ارتقاء وضعیت بیمارستان های استان در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این پروژه به مساحت حدود 1400 متر مربع در 2 طبقه با ظرفیت 24 تخت با اعتباری بیش از 35 میلیارد تومان در مدت حدود هفت ماه احداث، تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کلیه تجهیزات پزشکی مجهز به دستگاه گرافی دیجیتال پرتابل و اکو و سونوگرافی و دستگاه بلاد گاز ،26 دستگاه ونتیلاتور و 24عدد تخت ویژه و 24 عدد دستگاه مانیتور علائم حیاتی و یک عدد دستگاه اکسیژن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و تجهیز آی سی یو، 24 تخت مجتمع پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

ساخت و تجهیز آی سی یو، 24 تخت مجتمع پیامبر اعظم (ص) بندرعباس