مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-25پزشكي

بیمارستان ممسنی کمبود پزشک ندارد


در اورژانس بیمارستان کمبود پزشک نداریم و پزشکان ما به نحو احسن در حال خدمت رسانی هستند و اگر کیفیت غذای بیمارستان مناسب نیست به دلیل کمبود بودجه می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، بیمارستان ولیعصر، بیمارستانی دانشگاهی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ظرفیت 141 تخت ثابت است.

 این بیمارستان دارای بخش های اورژانس، دیالیز، اتاق عمل، تالاسمی، زایشگاه، اطفال، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی، بخش نوزادان، CCU، ENT، چشم، ارتوپدی، ارولوژی و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی می باشد.

بیمارستان ولیعصر(عج) ممسنی تنها بیمارستان موجود در دو شهرستان ممسنی و رستم است که علاوه بر بیماران دو شهرستان، برخی بیماران کوه چنار نیز به این بیمارستان مراجعه می کنند.

مدتی است که شایعه هایی در فضای مجازی مبنی بر کمبود پزشک و یا عدم حضور پزشک عمومی در بیمارستان نورآباد دست به دست می شود.

برای صحت ماجرا ابتدا با جمشید مرادی رییس بیمارستان ولیعصر (عج) گفتگو کردیم که وی گفت: در بیمارستان، درمانگاه و بخش اورژانس داریم که؛ اورژانس برای بیماران اورژانسی و بدحال می باشد و متاسفانه مراجعه کنندگانی که می توانند در نوبت باشند، شتاب زده عمل کرده و اجازه نمی دهند که بیماران بد حال معاینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ممسنی کمبود پزشک ندارد

بیمارستان ممسنی کمبود پزشک ندارد