مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-25سياسي

بانک املاک و مستغلات الکترونیکی شهرداری همدان راه اندازی شود


رییس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان تاکید کرد: بانک املاک و مستغلات الکترونیکی شهرداری همدان باید هرچه سریعتر راه اندازی شود.

- به گزارش، اکبر کاوسی امید شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از مستغلات شهرداری همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان پیشرفت ایجاد بانک مستغلات شهرداری در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه بانک املاک و مستغلات الکترونیکی شهرداری همدان باید هرچه سریع تر شکل بگیرد، گفت: در این دوره شورای شهر، جدیت برای تغییر ساختار و سیستمی کار کردن است.

رییس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه بانک املاک و مستغلات الکترونیکی شهرداری همدان باید هرچه سریع تر شکل بگیرد، گفت: در این دوره شورای شهر جدیت برای تغییر ساختار و سیستمی کار کردن است؛ نگاه سیستمی شورای شهر و مدیران در شهرداری در تقویت این رویکرد به تکمیل و راه اندازی شهرداری الکترونیک به عنوان یکی از این اقدامات منجر خواهد شد.

کاوسی امید بیان کرد: راه اندازی سامانه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری، کمکی به موضوع بهره وری بوده و سازمان های مختلف به دنبال بهره وری هستند که یکی از راهکارها در این راستا شناسایی املاک، دارایی و امکانات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک املاک و مستغلات الکترونیکی شهرداری همدان راه اندازی شود

بانک املاک و مستغلات الکترونیکی شهرداری همدان راه اندازی شود