مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-25سياسي

هتل «ندیمی» همدان تعیین تکلیف می شود


نائب رییس شورای شهر همدان تاکید کرد: تعیین تکلیف هتل ندیمی از مطالبات مردم و مدیریت شهری است که باید هر چه سریع تر به سرانجام برسد.

- ، سعید نظری در جلسه کمیسیون بند 20 شورای اسلامی شهر همدان که با حضور رییس و اعضای شورا، شهردار، اعضای کمیسیون بند 20 و نماینده خانواده ندیمی برگزار شد، افزود: مردم انتظار دارند تکلیف ساختمان نیمه کاره این هتل 5 ستاره هرچه سریع تر مشخص شود و هدف از تشکیل این جلسه حل مشکل دیرینه این ساختمان است که در نقطه مهمی از نظر گردشگری قرار دارد و سیمای شهر را تحت تأثیر خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: در این جلسه شهردار همدان آمادگی کامل خود و همکارانش را برای به حل این مسئله اعلام کرد و رییس شورای شهر نیز به خواسته برحق مردم همدان برای تکمیل این پروژه تاکید کرد.

نایب رییس شورای شهر همدان اظهار کرد: لازم است کمیته مشترکی با حضور مالک هتل ندیمی، نمایندگان شورای شهر و کارشناسان شهرداری به همراه شهردار برای حل مشکل این هتل در اسرع وقت تشکیل شود.

نظری با بیان اینکه همه طرف ها متعهد شدند موانع موجود در ساخت این پروژه را برطرف نمایند، گفت: خانواده بزرگوار مرحوم ندیمی نیز تمام تلاش خود را برای اتمام این پروژه به کار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل «ندیمی» همدان تعیین تکلیف می شود

هتل «ندیمی» همدان تعیین تکلیف می شود