مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 10:022022-02-25پزشكي

دستگاه پیشرفته فلوروسکوپی در زابل به بهره برداری رسید


به منظور ارتقا سطح سلامت مردم و همچنین کاهش هزینه های رفت و آمد بیماران به سایر شهرها ، دستگاه فلوروسکوپی پلاتینیوم بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی(ع) نصب و از امروز شروع به کار کرده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: به منظور ارتقا سطح سلامت مردم و همچنین کاهش هزینه های رفت و آمد بیماران به سایر شهرها ، دستگاه فلوروسکوپی پلاتینیوم بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی(ع) نصب و از امروز شروع به کار کرده است.

دکتر هادی میرزایی در حاشیه افتتاح و بهره برداری از دستگاه فلورسکوپی در گفت وگو با ایسنا افزود: این دستگاه به مبلغ 80 میلیارد ریال خریداری شده است و به صورت رنگی از برخی از حرکات بدن همانند دستگاه گوارش ،مجاری دستگاه تناسلی، عروق خونی و .

بررسی و تصویربرداری خواهد کرد.

وی ادامه داد: با راه اندازی این دستگاه بخش مهمی از هزینه های اضافه مردم کاهش خواهد یافت و تشخیص برخی از بیماری ها با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل تصریح کرد: مردم سیستان لایق بهترین خدمات پزشکی و درمانی هستند در همین راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مردم شریف شمال استان در آسایش و آرامش بیشتری به درمان خود بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه پیشرفته فلوروسکوپی در زابل به بهره برداری رسید

دستگاه پیشرفته فلوروسکوپی در زابل به بهره برداری رسید