مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-25سياسي

ضرب الاجل دو هفته ای دادستان برای عقب نشینی از رودخانه ناهارخوران


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان به دستگاه های دولتی یک هفته مهلت داد تا ساخت و سازهای واقع شده در حریم و بستر رودخانه زیارت در محور ناهارخوران را راسا تخریب کنند.

- ایسنا/گلستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان به دستگاه های دولتی یک هفته مهلت داد تا ساخت و سازهای واقع شده در حریم و بستر رودخانه زیارت در محور ناهارخوران را راسا تخریب کنند.

محمود اسپانلو در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دستگاه قضا به صورت جدی و اصولی با پدیده تعرض به حریم رود، دریا، منابع ملی و .

برخورد خواهد کرد، افزود: آنچه برای ما مهم است منافع ملی و حراست و صیانت از آن در سطح استان گلستان است.

وی با بیان اینکه متاسفانه تعدادی از دستگاه های اجرایی که در حریم این رودخانه ساخت و ساز کرده اند دستگاه هایی هستند که خودشان قانونا وظایف نظارتی در این زمینه بعهده دارند، ادامه داد: به این دستگاه ها مهلت یک هفته ای داده شده تا از بستر و حریم رودخانه عقب نشینی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه در غیر این صورت قطعا از روش قهری اقدامات قانونی انجام خواهد شد، تصریح کرد: اسپانلو با بیان این که برخورد با تخلفات حوزه آب وظیفه قانونی متولیان امر است افزود: امور آب تکلیف قانونی دارد بر اساس تبصره 4 ماده 2 قانون توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل دو هفته ای دادستان برای عقب نشینی از رودخانه ناهارخوران

ضرب الاجل دو هفته ای دادستان برای عقب نشینی از رودخانه ناهارخوران