مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-25حوادث

مهار آتش سوزی ساختمان 20 واحدی در شهر خورموج


آتش سوزی در ساختمان 20 واحدی در شهر خورموج با حضور به موقع نیروهای آتش نشان مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد جواد کاشفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آتش در طبقه دوم بوده است، اظهار داشت: اولین اقدامی که صورت گرفت تمامی ساکنین از محل خارج شدند و با حضور به موقع نیروهای آتش نشان قبل از سرایت آتش به دیگر واحدها جلوگیری شد.

شهردار خورموج افزود: ساختمان متأسفانه راه دسترسی مناسب جهت ورود تجهیزات آتش نشانی نداشته و مسائل ایمنی به خوبی رعایت نشده است.

کاشفی ادامه داد: واحد آتش نشانی این آمادگی را دارد در صورت مراجعه مردم ضمن بررسی از منازل مشکلات و معایب آنها را به ساکنین یادآور شوند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش داریم به منازلی که قرار است پایان کار داده شود به لحاظ ایمنی و آتش نشانی کنترل تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خورموج نیز گفت: عصر پنج شنبه طی تماس تلفنی به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری خورموج مبنی بر حریق در طبقه دوم ساختمانی در شهر خورموج با توجه به گسترش حریق بلافاصله 3 اکیپ عملیاتی از دو ایستگاه با 14 آتش نشان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام و توانستند پس از 35 دقیقه حریق را به طور کامل اطفا و با تلاش آتش نشانان ساکنین دیگر واحد را از ساختمان خارج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی ساختمان 20 واحدی در شهر خورموج

مهار آتش سوزی ساختمان 20 واحدی در شهر خورموج