مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 09:072022-02-25سياسي

پیشرفت های بعد از انقلاب درست تبیین نشده است


معاون پژوهشی موسسه آموزشی امام خمینی در دومین کرسی آزاداندیشی واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: بسیاری پیشرفت های بعد از انقلاب درست تبیین نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، دومین کرسی آزاد اندیشی واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با موضوع بررسی سوال پیشرفت یا پسرفت فرهنگی کشور با ظهور انقلاب با حضور حجت الاسلام مهدی ابوطالبی استاد حوزه و دانشگاه و معاون پژوهشی موسسه آموزشی امام خمینی(ره) قم به صورت وبیناری برگزار شد.

در این نشست، ابوطالبی به بیان نظرات خود و پاسخ به شبهات مرتبط با وضعیت فرهنگی کشور بعد از انقلاب پرداخت.

وی در ابتدا با اشاره به ماهیت فرهنگ و با بیان اینکه فرهنگ در سه شاخه علم، مذهب، هنر قابل بررسی است، گفت: اولاً توقع از انقلاب اسلامی ایران در حوزه پیشرفت فرهنگی بالا بوده است.

ثانیاً؛ در سنجش میزان پیشرفت و پسرفت فرهنگ بعد از انقلاب اسلامی بنا را در این گذاشتند که آیا سنجش نسبت به کشوری مشابه ایران است یا نسبت به گذشته قبل از انقلاب است یا نسبت به آرمان های انقلابی و آن هدف ایده آل تمدن نوین است.

* باید نقاط قوت را دید و بیان کرد و اشاعه داد، نقاط ضعف را نیز بررسی و رفع کرد وی در ادامه تاکید کرد: باید نقاط قوت را دید و بیان کرد و اشاعه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های بعد از انقلاب درست تبیین نشده است

پیشرفت های بعد از انقلاب درست تبیین نشده است