مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 08:072022-02-25فرهنگي

گذر “فرهنگ و هنر” در بافت تاریخی شیراز راه اندازی می شود


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از راه اندازی گذر «فرهنگ و هنر» در بافت تاریخی محله سنگ سیاه شیراز با همکاری اهالی فرهنگ، ادب و هنر این کلان شهر و شهرداری خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از راه اندازی گذر فرهنگ و هنر در بافت تاریخی محله سنگ سیاه شیراز با همکاری اهالی فرهنگ، ادب و هنر این کلان شهر و شهرداری خبر داد.

امیدبخش عصر پنج شنبه 5 اسفندماه با اشاره به انجام بازدید از محله سنگ سیاه شیراز گفت: به زودی گذر فرهنگ و هنر در بافت تاریخی این محله با همکاری شهرداری و همت اهالی فرهنگ، ادب و هنر فعالیت های خود را آغاز خواهد کرد.

او با بیان اینکه گذر یاد شده به خیابان، میدان و بازاری گفته می شود که در آن مجموعه هایی از کسب و کارهای فرهنگی و هنری فعالیت می کنند، گفت: فضای بیرونی آن پیاده راهی برای عرضه هنر خیابانی، هنرهای آیینی و دینی برای فعالیت های فرهنگی و هنری است و محل تردد و گذران اوقات فراغت مردم و شهروندان محسوب می‎شود.

امیدبخش افزود: گذر فرهنگ و هنر به عنوان یکی از پروژه هایی است که برای حمایت از کسب و کارهای فرهنگی هنری توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال شکل گرفتن است و استان فارس نیز در این مسیر، مراحل نهایی گشایش این فعالیت مؤثر را پیش رو دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر “فرهنگ و هنر” در بافت تاریخی شیراز راه اندازی می شود

گذر “فرهنگ و هنر” در بافت تاریخی شیراز راه اندازی می شود