مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 00:322022-02-24سياسي

به دنبال نسخه نویسی برای تجویز سموم به کشاورزان هستیم


رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با اظهار اینکه داروخانه گیاه پزشکی عنوان مناسب تری به جای فروشگاه های عرضه سموم است، تاکید کرد: - به دنبال این هستیم که نسخه تجویز سموم برای کشاورزان نوشته شود.

حجت اله علی محمدی روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران که در سالن جلسات نظام مهندسی کشاورزی برگزار شد با اشاره به اهمیت امنیت غذایی اظهار کرد: در جهاد کشاورزی باید برنامه ها به روز باشد زیرا با سفره مردم در ارتباط است و جهادی عمل کردن رمز موفقیت است.

وی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با عضویت 16 هزار و 700 نفر که از این تعداد 10 هزار نفر جویای کار هستند، 54 مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی و 95 مرکز مهارت آموزی کشاورزی در استان فعال است و شورای استان متشکل از 11 نفر که 7 نفر انتخابی و 4 نفر نماینده دولتی است و می توان گفت، به شکل خصولتی اداره می شود.

رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران ادامه داد: 570 کارشناس در زمینه ارائه خدمات فنی شامل صدور مجوز، طرح، نقشه، ساخت و پیمانکاری فعالیت دارند و صفر تا 100 صدور مجوز آبزیان و بحث خدمات فنی، خدمات کشاورزی، آبزی پروری، پرورش ماهی و میگو در این سازمان انجام می شود، همچنین صدرو مجوزها به صورت آنلاین بوده و این اقدام در راستای شفاف سازی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال نسخه نویسی برای تجویز سموم به کشاورزان هستیم

به دنبال نسخه نویسی برای تجویز سموم به کشاورزان هستیم