مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 22:422022-02-24فرهنگي

محمدعلی مجاهدی دبیر دائمی دبیرخانه شعر و ادبیات آیینی شد


همزمان با آیین پایانی شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر و با حضور سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمدعلی مجاهدی از شعرای برجسته کشور، - ایسنا/قم همزمان با آیین پایانی شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر و با حضور سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمدعلی مجاهدی از شعرای برجسته کشور، طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر دائمی دبیرخانه شعر و ادبیات آیینی منصوب شد.

همزمان با آیین پایانی شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر که عصر روز چهارشنبه (4 اسفند ماه) برگزار و برگزیدگان و شایستگان تقدیر آن معرفی شدند، بر اساس حکمی از سوی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد علی مجاهدی به عنوان دبیر دائمی دبیرخانه شعر و ادبیات آیینی منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: شاعر گرامی و استاد ارجمند جناب آقای محمدعلی مجاهدی ادبیات با الهام از روح انقلابی امامان هدایت (ع) و نیز مکتب سرخ عاشورا، عزت و رفعت می یابد و روح را در آسمان معرفت به پرواز درمی آورد.

در ادامه حکم وزیر ارشاد بیان شده: جاذبه شعر آیینی، که از منابع ادبی و پر مایه قدسی همچون قرآن، نهج البلاغه، نهج الفصاحه و سخنان نغز اهل بیت سرچشمه می گیرد باعث شده تا این نوع از ادبیات، یکی از عوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدعلی مجاهدی دبیر دائمی دبیرخانه شعر و ادبیات آیینی شد

محمدعلی مجاهدی دبیر دائمی دبیرخانه شعر و ادبیات آیینی شد