مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 22:372022-02-24ورزشي

سرمربی شهرداری ارومیه پس از شکست: بدترین روز زندگی ام را پشت سر می گذارم


سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: پارسال با قهرمانی لیگ برتر یکی از بهترین روزهای زندگی ام را در سالن فدراسیون تجربه کردم و امروز یکی از بدترین روزهایم را پشت سر می گذارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از ارومیه، محمدرضا تندروان روز پنجشنبه پس از باخت تیمش مقابل پیکان تهران و حذف از رقابت های لیگ برتر کشور در گفت و گو خبری اظهار کرد: امیدوارم امشب هیچکس در ارومیه از این شکست تلخ خوشحال نباشد.

وی افزود: امروز به شکل تحقیرآمیزی مقابل پیکان تهران شکست خوردیم و باید علت آن را با دقت بررسی کنیم چرا که شکست با نتیجه 25 بر 9 در ست سوم نشانگر این است که کلا بازی را رها کرده ایم.

تندروان گفت: بخاطر مردم و هواداران ارومیه ای خیلی مایه گذاشتیم و باور کنین هیچکدام از بازیکنانم کم نگذاشتند و مطمئنم که تک تک بازیکنان دوست داشتند که به خاطر اعتبار خودشان و مردم ارومیه بجنگند اما باید قبول کرد که امروز روز ما نبود.

وی اضافه کرد: شرمنده مردم ارومیه هستم و از ناراحتی آنان بسیار نگران هستم.

تندروان گفت: صحبت کردن در خصوص مصدومیت و بیماری بازیکنان در این برهه زمانی بهانه محسوب می شود درست است ما در طول فصل با مشکلات زیادی همچون شکستگی دست بهبودی، شکستگی پای غلامی، بیماری مصطفی وند، سرلک و مجرد مواجه بودیم ولی امروز با یک تیم کامل به میدان رفتیم و مشکلات گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی شهرداری ارومیه پس از شکست: بدترین روز زندگی ام را پشت سر می گذارم

سرمربی شهرداری ارومیه پس از شکست: بدترین روز زندگی ام را پشت سر می گذارم