مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 22:372022-02-24سياسي

ضرورت توجه به نماد معماری ایرانی اسلامی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: با توجه به معماری ایرانی اسلامی و تمدن اسلامی انتظار می رود نماد معماری ایرانی اسلامی هرچه بیشتر در جامعه نمود پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام سید مهدی قریشی در جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی که در دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت روز مهندس برگزار شد ضمن تبریک روز مهندس اظهارداشت: نام برخی از افراد و دانشمندان و بزرگان که به عنوان مناسبتی در تقویم یاد می شود مانند سالروز ولادت خانم فاطمه زهرا به عنوان روز مادر به این معنی است که افراد این بزرگواران را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به زادروز خواجه نصیر الدین طوسی و نام گذاری این روز به عنوان روز ملی مهندس خاطرنشان کرد: برای الگو پذیری انتظار می رود جامعه مهندسین، زندگی این دانشمند و فیلسوف مطالعه کرده و مسیر زندگی این فیلسوف را الگوی و سرمشق زندگی و کار خود قرار دهد .

وی گفت: شخصیت و عظمت این دانشمند بزرگ به عنوان یک فیلسوف، عالم ، مجتهد ، ریاضیدان بر هیچ کس پوشیده نیست و این دانشمند دارای یک زندگی پربرکت بوده که آثار این بزرگوار در حال حاضر ملموس و مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به نماد معماری ایرانی اسلامی

ضرورت توجه به نماد معماری ایرانی اسلامی