مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 19:422022-02-24اجتماعي

کمبود اعتبار برای رفع مشکلات ترافیکی پذیرفتنی نیست


رییس راهنمایی و رانندگی اردستان گفت: رفع مشکلات ترافیکی در ارستان ضروری است و کمبود اعتبار برای رفع مشکلات ترافیکی که برای مردم دردسر ایجاد می کند، - پذیرفتنی نیست.

حمیدرضا تاملی، عصر امروز(پنجشنبه، 5 اسفند) در کارگروه ترافیک شهرستان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: نقش خودروسازی در کاهش تلفات و خسارت ها و افزایش ایمنی مردم در جاده ها بسیار اندک است، در صورتی که امروزه در دنیا با هوشمندسازی خودروها امکان وقوع خطای انسانی را کاهش و تلفات جاده ای را به کم ترین اندازه ممکن رسانده است.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه ترافیک، تاکید کرد: شهرداری زواره اقدامات موثری در حوزه ترافیکی انجام داده است.

برخی از نقاط حادثه خیز در شهر اردستان توسط راهنمایی و رانندگی تعیین شده که به نظر می رسد شهرداری به لحاظ الویت بندی نسبت به رفع آنها اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان گفت: رفع مشکلات ترافیکی در ارستان ضروری است و کمبود اعتبار برای رفع مشکلات ترافیکی که برای مردم دردسر ایجاد می کند، پذیرفتنی نیست.

افزایش 10 درصدی تصادفات جرحی در اردستان همچنین رییس راهنمایی و رانندگی اردستان، گفت: افزایش سرعت گیر در شهر اردستان برای جلوگیری از سرعت های غیرمجاز و حوادث احتمالی نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اعتبار برای رفع مشکلات ترافیکی پذیرفتنی نیست

کمبود اعتبار برای رفع مشکلات ترافیکی پذیرفتنی نیست