مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 19:172022-02-24سياسي

220 هزار اردبیلی حائز شرایط عضویت در تعاونی های مرزنشینان هستند


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: تعاونی های مرزنشینان به منظور رفع مشکلات روستاییان تشکیل شده که بیش از 220 هزار نفر در استان اردبیل حائز شرایط عضویت در این تعاونی ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی قیطانی عصر امروز در جلسه با مدیران تعاونی های مرزنشینان استان اردبیل اظهار کرد: تعاونی های مرزنشینان به منظور رفع مشکلات روستاییان تشکیل شده که بیش از 220 هزار نفر در استان اردبیل حائز شرایط عضویت در این تعاونی ها هستند که با رفع مشکلات تعاونی ها، تعداد قابل توجهی از اهالی روستاهای مرزی استان و عشایر می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

وی افزود: مردم مناطق مرزی به طور مستقیم باید از منافع و مزیت های تعاونی ها برخوردار شوند و کالاهای یارانه دار در اختیار این قشر زحمتکش قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل هدف از تشکیل این جلسه را رفع مشکلات و طرح مسائل چندین ساله تعاونی ها برشمرد و بیان کرد: باید کارگروهی با حضور نمایندگانی از دفتر امور روستایی، معاونت امور اقتصادی استانداری، اداره کل تعاون و یک نفر به نمایندگی تعاونی های مرزنشینان تشکیل شود تا نسبت به تهیه و دسته بندی کارشناسی مسائل و پیشنهادات تصمیمات اساسی گرفته گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 هزار اردبیلی حائز شرایط عضویت در تعاونی های مرزنشینان هستند

220 هزار اردبیلی حائز شرایط عضویت در تعاونی های مرزنشینان هستند