مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 18:272022-02-24سياسي

قم برای طلاب محل اسکان دائمی نیست/ طلاب به الزامات لباس روحانیت ملتزم باشند


نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهر قم برای طلاب جایی برای اسکان دائمی نیست بلکه جایی است که طلاب در دین تفقه پیدا کنند و برای انجام رسالت دینی خود به شهرهای خود مراجعه کنند و انوار اهل بیت(ع) را در همه جای عالم گسترش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در همایش ردای بهشتی که امروز به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه برای خانواده 100 نفر از طلابی که اخیرا به لباس مقدس روحانیت مشرف شده اند برگزار شد، پوشیدن این لباس را ارزشمند دانست و اظهار کرد: تلبس به لباس روحانیت اقتضائاتی دارد و فردی که این لباس را بر تن می کند باید این اقتضائات را بپذیرد و بداند که این لباس، لباس سربازی حضرت ولی عصر(عج) در یک انتخاب آگاهانه و عاشقانه است.

وی گفت: خانواده های طلاب نیز باید به جایگاه خود توجه داشته باشند و نسلی از طلاب متولد و تربیت شود که تداوم و استمرار مسیر انقلاب را دنبال کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه التزام به چیزی التزام به لوازم آن را هم می طلبد، افزود: اگر کسی چیزی را پذیرفت که لوازمی داشت باید لوازم آن را نیز بپذیرد و این اقتضائات یا ایجابی و یا سلبی هستند یعنی وقتی انسان پذیرفت که ملبس به لباس روحانیت شود باید بپذیرد که او سرباز امام زمان(عج) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم برای طلاب محل اسکان دائمی نیست/ طلاب به الزامات لباس روحانیت ملتزم باشند

قم برای طلاب محل اسکان دائمی نیست/ طلاب به الزامات لباس روحانیت ملتزم باشند