مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 18:072022-02-24حوادث

دستگیری 14 خرده فروش مواد مخدر در شاهرود/ 160 حلقه لاستیک قاچاق کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح سه روزه جمع آوری پاتوق معتادان، دستگیری خرده فروشان و کشف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با خرید و فروش مواد مخدر، طرح ضربتی پلیس در سه شبانه روز پیش بینی شد و با چندین هفته کار اطلاعاتی به هماهنگی مراجع قضایی رسید.

وی افزود: پس از اخذ دستورات قضایی، تیم های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه واحدهای انتظامی به نقاط آلوده و مشخص شده اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: در این طرح غافلگیرانه، 18 پاتوق و محل خرید و فروش مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفت که بیش از دو کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی و مقادیر بسیار زیادی آلات و ادوات توزین و استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

کریمی از دستگیری 30 نفر در این طرح خبر داد و گفت: در این زمینه، 14 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 16 نفر معتاد راهی کمپ های ترک اعتیاد شدند که رضایت عمومی بسیار مطلوبی را در شهرستان شاهرود با برچیده شدن این محل ها شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 14 خرده فروش مواد مخدر در شاهرود/ 160 حلقه لاستیک قاچاق کشف شد

دستگیری 14 خرده فروش مواد مخدر در شاهرود/ 160 حلقه لاستیک قاچاق کشف شد