مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:422022-02-24سياسي

مشکل موجود در استراتژی غربی ها وناتو در غرب آسیا و منطقه اورآسیا


تضادی که غرب باید پاسخگو باشد، تضاد بین ادعای حفظ امنیت از طریق گسترش لشکرکشی ها با نابودی وضعیت اقتصادی و معیشت ملت ها از طریق وضع تحریم های رنگارنگ است.

- سفیر ایران در اسپانیا گفت : تضادی که غرب باید پاسخگو باشد، تضاد بین ادعای حفظ امنیت از طریق گسترش لشکرکشی ها با نابودی وضعیت اقتصادی و معیشت ملت ها از طریق وضع تحریم های رنگارنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن قشقاوی سفیر ایران در سخنرانی روز گذشته خود در دانشگاه عالی مطالعات دفاع ملی اسپانیا اظهار کرد : مشکل موجود در استراتژی غربی ها وناتو در غرب آسیا و منطقه اورآسیا، فقدان توازن بین ادعای حفظ امنیت با ایجاد تنگناهای معیشتی ملت های این مناطق به خاطر وضع تحریم ها هست.

وی در این راستا ادامه داد : نمی توان از یکسو با گسترش فعالیت تسلیحاتی، ادعای حفظ امنیت کشورها را کرد و از سوی دیگر با محاصره اقتصادی و اعمال تحریم های رنگارنگ، این ملتها را دچار فقر و فلاکت کرد .

قشقاوی تصریح کرد : درحالی که آمریکا از یکسو با بودجه 770 میلیارد دلاری سال گذشته نخستین بودجه نظامی جهان را به خود اختصاص می دهد، با اعمال تحریم ها و حمایت از محاصره روزافزون اقتصادی ملت های غیر همسو، بستر فقر و بدبختی را برای آنان فراهم می نماید و از سوی دیگر درحوادث مختلف نیز اثبات شد که در روزهای سختی ملت های همپیمان غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل موجود در استراتژی غربی ها وناتو در غرب آسیا و منطقه اورآسیا

مشکل موجود در استراتژی غربی ها وناتو در غرب آسیا و منطقه اورآسیا