مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:272022-02-24اجتماعي

تمهیدات لازم برای برگزاری جشن نیکوکاری در ایلام اندیشیده شد


تمهیدات لازم برای برگزاری جشن نیکوکاری در ایلام اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ضرورت کاستن از تبعات این مشکلات، تلاش می شود تهیه اقلام ضروری مورد نیاز خانواده ها از جمله سبدهای معیشتی، لوازم تحصیلی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده با مشارکت مردم نیکوکار استان در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه هم اکنون بیش از 31 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 76 هزار نفر در این استان از حمایتهای کمیته امداد برخوردار هستند گفت از این جمعیت، 12 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار و 18 هزار نفر سالمندان و ازکارافتادگان سرپرست خانوار هستند که نیاز به کمک ویژه دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست با اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری در برگزاری جشن نیکوکاری گفت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری خصوصاً در بین قشر دانش آموز یکی از ضرورت های امروز جامعه ما است و این فرهنگ همواره باید تقویت شود.

علی درویشی با عنوان اینکه فرهنگ کمک به نیازمندان و همسایگان از دیرباز در بین مردم استان ایلام وجود داشته است افزود: در شرایط فعلی نیز چنانچه نیازهای اقتصادی و مادی دانش آموزان برطرف شود زمینه های موفقیت و تحصیل آنها بیشتر فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای برگزاری جشن نیکوکاری در ایلام اندیشیده شد

تمهیدات لازم برای برگزاری جشن نیکوکاری در ایلام اندیشیده شد