مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:222022-02-24سياسي

موارد ارفاقی مشمول حال ناامن کنندگان امنیت جامعه نمی شود


توسعه نیروی کار و تجهیزات در دستگاه قضایی یک امر ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری تهران در مراسم افتتاح ساختمان شعبه 2 دادسرای شهرستان شهریار با بیان اینکه یکی از سیاست ها و برنامه های تحولی قوه قضاییه به خصوص در دوره تحول و تعالی مسئله توجه ویژه به مردم و رسیدگی عادلانه و قانونمند به مسائل و امورات مردم در دستگاه قضایی است، بیان کرد: یکی از ااولویت ها در مجموعه دستگاه قضایی این است که مردم به مراجع و مسئولان قضایی دسترسی آسان و بدون واسطه داشته باشند.

رییس کل دادگستری تهران افزود: در دوره تحول و تعالی، رییس قوه قضاییه شخصا در بین مردم حضور پیدا می کنند و مسئولان ارشد قضایی نیز چندین بار در هفته در مرکز ارتباطات مردمی حاضر می شوند و به مشکلات مردم رسیدگی می کنند تا مردم با اعتماد به دستگاه قضایی مراجعه کنند و استیفای حق آن ها با کمترین مانع انجام شود.

وی افزود: توسعه نیروی کار و تجهیزات در دستگاه قضایی یک امر ضروری در دستگاه قضایی است، اما هر چه میزان ورود مردم به دستگاه قضایی کمتر شود بار قوه قضاییه هم کمتر و جامعه امن تر می شود و بستر رشد و توسعه را فراهم می کند.

القاصی با بیان اینکه متاسفانه شاهد هستیم که هر ساله درصدی به میزان جرایم وآسیب های اجتماعی در جامعه افزوده می شود، گفت: اگر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد ارفاقی مشمول حال ناامن کنندگان امنیت جامعه نمی شود

موارد ارفاقی مشمول حال ناامن کنندگان امنیت جامعه نمی شود