مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:222022-02-24سياسي

رییس سازمان زندان ها: نسبت به زندانیان خطرناک تسامح نداریم


رییس سازمان زندان ها و فرمانده ناجا در دیداری مشترک، همکاری های هرچه بیشتر در قالب تشکیل کارگروه ها و تعاملات فی مابین در راستای تأمین امنیت جامعه را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها و سردار اشتری فرمانده ناجا در نشستی با یکدیگر بر لزوم همکاری های هرچه بیشتر میان این دو دستگاه تأکید کردند.

در این نشست رییس سازمان زندان ها با یادآوری اینکه زندان یکی از حلقه های امنیتی در کشور است، گفت: هرچند رسالت اصلی ما در سازمان زندان ها اصلاح و تربیت زندانیان است اما این مساله نباید بر مسائل امنیتی سایه بیاندازد.

وی تصریح کرد در راستای نگاه امنیتی به زندان ها و اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی نیازمند تعامل با ناجا هستیم.

غلامعلی محمدی ادامه داد: خوشبختانه هر زمان که سازمان به همکاران ناجا نیاز داشته است، در کوتاه ترین زمان نیز با توان بازدارندگی و مناسب به کمک زندان ها آمده اند و نگذاشته اند که مشکلاتی ایجاد شود.

وی همچنین با اشاره به مصائب دوره کرونا، با ذکر نکاتی در راستای تعامل هرچه بیشتر گفت: در دوره کرونا شکل اعزام و بدرقه مددجویان شمایل دیگری به خود گرفته بنحوی که هم اکنون و بطور میانگین 76 درصد فرآی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان زندان ها: نسبت به زندانیان خطرناک تسامح نداریم

رییس سازمان زندان ها: نسبت به زندانیان خطرناک تسامح نداریم