مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:122022-02-24سياسي

معاون استاندار سمنان: مشکلات حوزه مهندسی با کار تخصصی رفع شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: باید با انجام کار تخصصی و شبانه روزی و همچنین درک متقابل بتوانیم مشکلات حوزه مهندسی را برطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در آیین بزرگداشت روز مهندس که در دانشگاه سمنان برگزار شد، با اشاره به زادروز خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس را به جامعه مهندسان این استان تبریک گفت و اظهار کرد: در جامعه کنونی که بخش اعظمی از درآمد خانوار صرف ساخت سرپناه می شود، جامعه مهندسان که جزو قشر فرهیخته و تحصیل کرده جامعه هم هستند، نقش مهم و مؤثری در توسعه استان دارند.

وی گفت: با توجه به مشکلات موجود در این حوزه باید با انجام کار تخصصی و شبانه روزی و همچنین درک متقابل بتوانیم مشکلات حوزه مهندسی را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: انتظار داریم مهندسان تمام امور محوله به خود را طوری انجام دهند تا اعتماد جامعه مخاطب را جلب کرده و در نتیجه مردم امور عمرانی خود را با خیال آسوده به مهندسان واگذار کنند.

حمیدی با اشاره به بافت تاریخی و اقلیم شهر سمنان که گویای فرهنگ دیرینه این شهر و استان است، خواستار تلاش و توجه مهندسان به ساخت و ساز ساختمان های جدید به خصوص در طراحی نمای بیرونی اماکن و استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار سمنان: مشکلات حوزه مهندسی با کار تخصصی رفع شود

معاون استاندار سمنان: مشکلات حوزه مهندسی با کار تخصصی رفع شود