مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:072022-02-24اقتصادي

پیش بینی 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات جهش تولید ویژه سفر دولت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، از پیش بینی اعتبار بیش از 11 هزار میلیاردتومانی تسهیلات برای حمایت وجهش اقتصادی، تولید واشتغال استان درسفر رییس جمهور خبر داد.

- ، حسن خیریانپور عصر پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آمل که با حضور عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) شهرستان آمل برگزار شد، گفت: این میزان تسهیلات اعتباری پیش بینی شده با همکاری شبکه بانکی دولتی و خصوصی استان برای توسعه بخش کشاورزی، صنعتی، گردشگری و علم و فناوری مازندران در قالب صورتجلسه ای آماده شده و در جلسه هماهنگی سفر با حضور معاون اول رییس جمهوری نیز مطرح شد.

وی به تشکیل دو کارگروه مهم تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی برای بهبود وضعیت کسب و کار استان به صورت منظم و فعال برای رصد مشکلات واحدهای تولیدی وصنعتی استان اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات مبتلابه واحدهای تولیدی در استان تملک واحد تولیدی و توقیف آن از سوی بانک ها استو.

وی گفت: حدود 186 واحد تولیدی در استان به خاطر مشکل تملیکی توسط بانک ها راکد و ازچرخه تولید خارج شده بودند.

خیریان پور افزود: امسال با پیگیری هایی که توسط کارگروه مهم تسهیل و رفع موانع تولید انجام شد، تعداد 117 واحد تملیکی استان پس از رفع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات جهش تولید ویژه سفر دولت

پیش بینی 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات جهش تولید ویژه سفر دولت