مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 16:422022-02-24اقتصادي

معاون بهزیستی کشور: 7 میلیون نفر در کشور از خدمات بهزیستی برخوردار هستند


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی کشور نزدیک به هفت میلیون نفر مددجو دارد که از این تعداد کمتر از 2 میلیون نفر مستمری معیشتی دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور ظهر امروز در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: سازمان بهزیستی کشور نزدیک به هفت میلیون نفر مددجو دارد که از این تعداد کمتر از 2 میلیون نفر مستمری معیشتی دریافت می کنند و بیشتر از پنج میلیون نفر باقیمانده مددجویانی هستند که مستمری دریافت نمی کنند و از دهک های یک و 2 جامعه هستند.

وی افزود: با وجود کمبود منابع مالی الویت بهزیستی پرداخت مستمری به پنج میلیون نفر باقیمانده و سپس افراد پشت نوبت فاقد هرگونه دریافت مستمری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: یکی از مهمترین اهداف و برنامه های سازمان بهزیستی کشور، ابتدا پرداخت مستمری ماهانه به مددجویان و سپس پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مجموعه است.

حسینی ادامه داد: بهزیستی نیازمند مشارکت های مردمی و خیران است و البته باید با استفاده از فناوری های نوین، نوع مشارکت ها نیز هوشمندانه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بهزیستی کشور: 7 میلیون نفر در کشور از خدمات بهزیستی برخوردار هستند

معاون بهزیستی کشور: 7 میلیون نفر در کشور از خدمات بهزیستی برخوردار هستند