مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 16:172022-02-24سياسي

خود تحریمی حاصل برخی خلأهای قانونی در استان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: یکی از معضلات پیش رو در استان وجود برخی خلاهای قانونی بوده که منجر به خود تحریمی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در دیدار رییس منطقه دو و بازرس کل استان خراسان رضوی گفت: یکی از معضلات پیش رو در سیستان وبلوچستان وجود برخی خلاهای قانونی بوده که منجر به خود تحریمی شده است.

امام جمعه زاهدان افزود: به عنوان مثال عدم اجازه برداشت آب در نقاط مرزی توسط مردم در استان و در مقابل برداشت آب توسط کشور همسایه قانون اشتباهی است که باید به دنبال تصحیح آن باشیم.

آیت الله محامی بیان داشت: برخی خلاها و نقص های قانونی وجود دارد که در این بین دستگاه های استان باید با کار کارشناسی و خرد جمعی تصمیم گرفته و تلاش کنند تا آن را برطرف و در صورت لزوم از مرکز کشور پیگیری کنند تا اصلاح قانون صورت گیرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین فتوحی رییس منطقه دو و بازرس کل استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت سازمان بازرسی منطقه دو کشور گفت: سیستان وبلوچستان یک استان ویژه و دارای موضوعات متعدد است که تلاش سازمان بازرسی ایفای نقش نظارتی در بخش های دولتی و خصوصی وابسته دولت است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود تحریمی حاصل برخی خلأهای قانونی در استان

خود تحریمی حاصل برخی خلأهای قانونی در استان