مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-24ورزشي

لزوم تکمیل سالن های نیمه کاره استان/ کمک های لازم به کشتی استان صورت می گیرد


استاندار خوزستان در دیدار با رییس فدراسیون کشتی، پیرامون مسائل مختلف با یکدیگر گفت وگو گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در خالی که اهواز میزبان مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی است، بعدازظهر امروز رییس فدراسیون کشتی کشورمان با استاندار خوزستان دیدار و گفت وگو گرد.

  در این نشست که با حضور علیرضا دبیر، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان و رمضان جمال پور سرپرست هیئت کشتی استان خوزستان برگزار شد، رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: خوزستان پتانسیل بالایی در کشتی دارد، و کشتی گیران این استان موفقیت های خوبی را در رقابت های المپیک، جهانی و آسیایی داشته اند.

وی ادامه داد: با توجه به علاقمندان بسیار کشتی در خوزستان و پتانسیل بالای این استان برای برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی، نیازمند یک سالن بزرگ و چند هزار نفری هستید و اگر سالن نیمه سازی که چندین سال است مراحل ساخت و ساز آن متوقف شده، تکمیل شود بسیار ارزشمند خواهد بود.

دبیر تصریح کرد: خوزستان پتانسیل آن را دارد که با تیم های خوبی در لیگ برتر کشتی شرکت کند، ما امسال شاهد حضور چند تیم در لیگ بودیم اما نیاز است که یک تیم قدرتمند با یک حمایت کننده مالی قوی از خوزستان در لیگ حضور داشته باشد تا حق کشتی این استان به درستی ادا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل سالن های نیمه کاره استان/ کمک های لازم به کشتی استان صورت می گیرد

لزوم تکمیل سالن های نیمه کاره استان/ کمک های لازم به کشتی استان صورت می گیرد