مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-24سياسي

10 هزار مهندس کشاورزی مازندران بیکار و جویار کار هستند


رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران شمار اعضای سازمان را در استان حدود 17 هزار نفر ذکر کرد و گفت: 10 هزار نفر بیکار هستند.

- ، حجت اله علی محمدی بعدازظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اهمیت امنیت غذایی اظهار داشت: در جهاد کشاورزی باید برنامه ها به روز باشد زیرا با سفره مردم درارتباط است و باید در این راه جهادی عمل کرد.

وی با اظهار اینکه 16 هزار و700 نفر عضو جامعه نظام مهندسی و کشاورزی در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 10 هزار نفر جویای کار هستند و 54 مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی و 95 مرکز مهارت آموزی کشاورزی در استان فعال است.

وی ادامه داد :570 کارشناسان در زمینه ارائه خدمات فنی شامل صدور مجوز، طرح، نقشه، ساخت و پیمانکاری فعالیت دارند و صفر تا 100 صدور مجوز آبزیان مربوط به نظام مهندسی است.

علی محمدی یادآور شد: در حال حاضر تمامی فرایندهای صدور مجوز طبق سامانه انجام می شود و هزار و 500 کارشناس تحت پوشش دارای رتبه و پروانه هستند و با توجه به اینکه رتبه کشاورزی مختص سازمان نظام مهندسی است ولی شاهد آن هستیم که این رتبه از سوی دیگر سازمان ها نظیر برنامه و بودجه انجام می شود.

رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با تاکید براینکه مصرف سموم کشاورزی باید طبق نسخه کارشناسی مهندسی صورت گیرد گفت: تاکنون 290 دارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار مهندس کشاورزی مازندران بیکار و جویار کار هستند

10 هزار مهندس کشاورزی مازندران بیکار و جویار کار هستند