مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-24اقتصادي

تولید انرژی خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا 6.5 درصد افزایش یافت


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: نیروگاه شهیدسلیمی نکا در یازده ماه ابتدای امسال بیش از 9 میلیارد و 751 میلیون و716 هزارکیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 6.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا، محسن نعمتی به بیان عملکرد این شرکت پرداخت و اظهار کرد: در بهمن ماه امسال حدود 773 میلیون و 141 هزار کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا تولید شد که از این میزان تولید بالغ بر 746 میلیون و 725 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: نیروگاه شهیدسلیمی نکا در 11 ماه ابتدای امسال بیش از 9 میلیارد و 751 میلیون و 716 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد که مجموع انرژی خالص نیروگاه در 11 ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 6.

5 درصد افزایش داشت.

نعمتی با اشاره به اینکه در 11 ماه اخیر حدود 79 درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخاری و حدود 21 درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی به دست آمده است، گفت: با توجه به شرایط دشوار و حساسیت بسیار زیاد نگهداری و بهره برداری واحدهای بخار با گذشت بیش از 4 دهه و واحدهای گازی با بیش از 3 دهه کارکرد، به دلیل قدمت و عمر بالای تجهیزات، حفظ آمادگی واحدهای این نیروگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انرژی خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا 6.5 درصد افزایش یافت

تولید انرژی خالص نیروگاه شهیدسلیمی نکا 6.5 درصد افزایش یافت