مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-24فناوري

زیرساخت های ارتباطی پایگاه های حفاظتی میراث فرهنگی گیلان تقویت می شود


در نشست هم اندیشی اداره کل میراث فرهنگی و دستگاه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان بر ایجاد و تقویت زیرساخت های ارتباطی پایگاه های حفاظتی میراث فرهنگی این استان تأکید شد.

- ، نشست هم اندیشی در خصوص توسعه زیرساخت های ارتباطی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با حضور سرپرست این اداره کل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل مخابرات استان گیلان برگزار شد.

ولی جهانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: این جلسه مشترک هم اندیشی در خصوص توسعه و به روز رسانی زیرساخت های ارتباطی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد تا با هماهنگی های لازمه نسبت به افزایش پهنای باند سیستم های ارتباطی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان فعالیت های مورد نیاز انجام شود.

جهانی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و تعیین ساختمان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان به عنوان محل دبیری ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی 1400 مقرر شد تا نسبت به ارائه خدمات ویژه مخابراتی و سرویس های اینترنتی اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ارتباطی پایگاه های حفاظتی میراث فرهنگی گیلان تقویت می شود

زیرساخت های ارتباطی پایگاه های حفاظتی میراث فرهنگی گیلان تقویت می شود