مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 15:322022-02-24فرهنگي

جزییات برگزاری نوزدهمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد


نشست خبری نوزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر با توجه به ادامه پاندمی کرونا و اوج گیری سویه ی تازه آن، برگزار نشد، اما سیف اله صمدیان دبیر جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر با ارائه گزارشی تصویری، - به تشریح مهم ترین رویدادهای تصویرسال 1400 پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه تصویر سال، شروع نوزدهمین نمایشگاه جشن تصویر سال، ساعت 16 روز جمعه ششم اسفند 1400 در همه ی گالری های خانه هنرمندان ایران است و جشنواره فیلم تصویر با فیلم کیارستمی مشغول کار است ساخته سیف اله صمدیان که به سفارش مرکز ژرژ پمپیدو فرانسه ساخته شده و نخستین بار است که در ایران به نمایش در می آید، خواهد بود.

دبیر جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر در این نشست یک نفره با بیان اینکه کرونای نامرد دو سال است که ما را از دیدن خبرنگارانی که هر سال در سالن امیرخانی خانه هنرمندان دور هم جمع می شدیم، محروم کرده ، تاکید کرد که امیدوارست به پرسش های احتمالی آنها با توضیحاتی که می دهد پاسخ بگوید.

او گفت: نوزده دوره با این دوره ای که می آید گذشت؛ طبیعتا احتیاجی نیست بگویم که این یک از کجا آمد و نُه کجا به آن وصل شد؛ بر ما چه گذشت و چه حال فرهنگی و هنری خوبی به همت مدیران همه ی دوره های خانه ی هنرمندان ایران در خانه ای مشترک با تمام هنرمندان هم مدعو، پیشکسوت و پیشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری نوزدهمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد

جزییات برگزاری نوزدهمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد