مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-24سياسي

توزیع 500 بسته حمایتی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید قهاری


به مناسبت پانزدهمین سالگرد شهادت سردار سرتیپ شهید سعید قهاری سعید در رزمایش کمک های مومنانه 500 بسته حمایتی بین محرومان و نیازمندان شناسایی شده  شهرستان اسدآباد توزیع شد.

- ایسنا/همدان به مناسبت پانزدهمین سالگرد شهادت سردار سرتیپ شهید سعید قهاری سعید در رزمایش کمک های مومنانه 500 بسته حمایتی بین محرومان و نیازمندان شناسایی شده  شهرستان اسدآباد توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین همدان در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار سرتیپ شهید سعید قهاری اهل روستای چنار شهرستان اسدآباد قبل از انقلاب یکی از مبارزان ستم شاهی بوده که بعد از انقلاب نیز در دفاع مقدس و منطقه غرب و شمال غرب کشور در مقابله به اشرار ماموریت های بسیاری داشت و در پایان در سال 1385 در درگیری با اشرار و گروهک تروریستی پژاک همراه با 14 تن دیگر از پاسداران لشکر 3 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ولی بهاریان افزود: به مناسبت پانزدهمین سالگرد شهادت این شهید والا مقام فرماندهی سپاه ناحیه همدان برنامه های متنوعی را به همین مناسبت پیش بینی کرده که برگزاری یادواره شهید شهید قهاری سعید در مسجد جامع شهر اسدآباد و برگزاری رزمایش کمک های مومنانه از جمله برنامه هایی بود که صبح امروز در شهرستان اسدآباد برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته حمایتی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید قهاری

توزیع 500 بسته حمایتی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید قهاری