مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 14:522022-02-24سياسي

کار میدانی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه رویکرد دشمنان جنگ ترکیبی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است، گفت: کار میدانی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است.

- ، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیجیان استان سمنان همزمان با ظهر پنجشنبه و در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس سمنان، با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی به نتیجه ای که در نظر داشت نرسیده است، ابراز کرد: رویکرد جنگ ترکیبی نشانه این شکست است.

وی با اشاره به اینکه باید با همه ظرفیت ها وارد شویم و آسیب های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را با کار میدانی به فضل الهی با موفقیت های بزرگ به سرانجام رسانیم، افزود: باید با روحیه جهادی کار میدانی را صورت داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و عمل انقلابی سه راهبرد اصلی در تحقق اهداف انقلاب است، گفت: هدف از انقلاب اسلامی این است که ملت ایران را به جایگاهی برسانیم که الگو بشریت باشد و مسلماً این راه دشوار و طولانی است و هنر این است که توطئه دشمن را بشناسیم و در این راه برنامه داشته باشیم.

حسینی دیباجی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده بان دشمن را می بیند و طراحی لازم را در پیش برد اهداف انقلاب دارد و روحیه انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار میدانی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است

کار میدانی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است