مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 14:522022-02-24بين الملل

پیام های تهدیدآمیز داعش برای ساکنان دیرالزور و نگرانی از بازگشت تروریست ها به سوریه


برخی غیرنظامیان در دیر الزور اعلام کردند پیام های تهدیدآمیزی را از طرف داعش دریافت می کنند که خطاب به شخص آنها نوشته شده و این مساله نگرانی را در خصوص احتمال بازگشت داعش به این منطقه برای آنها ایجاد کرده است.

- برخی غیرنظامیان در دیر الزور اعلام کردند پیام های تهدیدآمیزی را از طرف داعش دریافت می کنند که خطاب به شخص آنها نوشته شده و این مساله نگرانی را در خصوص احتمال بازگشت داعش به این منطقه برای آنها ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی نوشت، غیرنظامیان دیر الزور که داعش اخیرا به زندان آنجا حمله کرد، اعلام کردند پیام های تهدیدآمیزی را دریافت می کنند که در آنها این عبارات نوشته شده به دین خود بازگردید ، از همکاری با کفار دوری کنید .

طبق گزارش ایندیپندنت، این نامه ها به شکل ویژهای نگران کننده هستند زیرا افراد خاصی را هدف قرار داده اند به شکلی که به نظر می رسد داعش در شهر حضور داشته و چه بسا برای آغاز حملاتی آماده می شود.

طبق این گزارش، ساکنان دیرالزور از بازگشت داعش هراسان هستند زیرا برخی از این تروریست ها تحت عنوان شبه نظامی در این شهر زندگی می کنند.

در گزارش روزنامه ایندیپندنت داستان ساره را روایت می کند، دختری که سال 2016 همراه با خواهرش به اتهام همکاری با ائتلاف ضد داعش توسط این گروه تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تهدیدآمیز داعش برای ساکنان دیرالزور و نگرانی از بازگشت تروریست ها به سوریه

پیام های تهدیدآمیز داعش برای ساکنان دیرالزور و نگرانی از بازگشت تروریست ها به سوریه