مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-24حوادث

شناسایی و انهدام یک شرکت هرمی/ بازداشت 7 نفر


جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی محل فعالیت اعضای یک شرکت هرمی و دستگیری 7 نفر از اعضای آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شناسایی محل فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهرک ولیعصر(عج) از دستگیری 7 نفر از اعضای این شرکت خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: علی رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه شرکت های هرمی، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می کنند.

وی گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی در زمینه های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز در شهرک ولیعصر(عج)، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری این محل قرار گرفت.

جانشین پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ماموران عملیات کلانتری شهرک ولیعصر (عج) با انجام اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس، محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی را در یک باب منزل مسکونی شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضایی 7 متهم این پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی از کشف 60 جلد کتاب و جزوات آموزشی و 15 حلقه لوح فشرده در بازرسی از محل دستگیری متهمان خبر داد و تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و انهدام یک شرکت هرمی/ بازداشت 7 نفر

شناسایی و انهدام یک شرکت هرمی/ بازداشت 7 نفر