مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-24اقتصادي

کلاهبرداری سایبری در پوشش تورهای مسافرتی و گردشگری


رییس پلیس فتا استان کرمان در خصوص خرید اینترنتی بلیط گفت: شهروندان حتما از فروشگاه های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید کرده و نکات مربوط به امنیت درگاه های بانکی را جدی بگیرند.

-   سرهنگ امین یادگارنژاد در توضیح این نحوه از کلاهبرداری بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال لازم است در زمینه کلاهبرداری در حوزه فروش بلیط های نوروزی در فضای مجازی هوشیار باشیم چرا که برخی از سودجویان سایبری با بهره بردن از مطالب جذاب و اغواکننده و گاهی اوقات با تخصیص جوایز متنوع به مسافران و یا بلیط هایی با قیمت هایی کمتر از حالت متعارف، سعی می کنند متقاضیان را به سمت سایت های جعلی هدایت کنند.

وی در خصوص نحوه تهیه و رزرو بلیط اینترنتی گفت: هموطنان برای تهیه بلیط به مراکز و سایت های مجاز هر یک از ارگان های حمل و نقل عمومی مانند هواپیمایی کشور، حمل و نقل ریلی و حمل و نقل جاده ای (سایت تعاونی های مجاز) مراجعه کنند؛ همچنین از سایت های واسط که به صورت غیر مجاز و بعضاً گران تر و یا ارزان تر از قیمت مصوب، بلیط به فروش می رسانند، خودداری کنند.

سرهنگ یادگارنژاد در خصوص رزرو هتل و تورهای مسافرتی و گردشگری بیان داشت : یکی از اقدامات مجرمانه ای که در این زمینه می تواند موجبات سوءاستفاده از هم وطنان را فراهم کند تبلیغات از طریق شبکه های اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری سایبری در پوشش تورهای مسافرتی و گردشگری

کلاهبرداری سایبری در پوشش تورهای مسافرتی و گردشگری