مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-24سياسي

هدف اعضای شورای شهر از طرح سوال از شهردار رفع مشکلات سطح شهر است


رییس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه طبق قانون اعضای شورااختیار لازم مبنی بر تذکر و طرح سوال از شهردار را در راستای خدمات رسانی مناسب به شهروندان را دارند گفت: - ایسنا/کردستان رییس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه طبق قانون اعضای شورااختیار لازم مبنی بر تذکر و طرح سوال از شهردار را در راستای خدمات رسانی مناسب به شهروندان را دارند گفت: هدف اعضای شورای شهر از طرح سوال رفع مشکلات سطح شهراست.

فرزاد زارعی امروز (5 اسفند) در جلسه پاسخ شهردار به سوالات شورای شهر صبح امروز با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از خبرنگاران برگزار شد؛ اظهار کرد: طبق ماده 83 اعضای شورای شهر در راستای رفع ابهامات اقدام به طرح سوال از شهر دار را داشتند.

وی عنوان کرد: شهردار منتخب این دوره خود از بدنه شورای شهر بودند و با انتخاب 9 نفر اعضای شورا بە عنوان شهردار انتخاب شدند.

زارعی افزود: اعضای شورای شهر نماینده مردم هستند و دغدغه رفع مشکلات شهروندان را دارند و قانون هم اختیارات لازم را به شورا مبنی بر نظارت، تذکر و طرح سوال را داده است.

وی اعلام کرد: اعضای شورای شهر در جلسات رسمی به شهردار مواردی را تذکر دادند که در بهمن ماه منجر به طرح سوال شد که بنده هم طبق قانون طرح سوال را به شهردار ابلاغ نمودم و شهردار هم در موعد مقرر نسبت به جواب سوالات اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اعضای شورای شهر از طرح سوال از شهردار رفع مشکلات سطح شهر است

هدف اعضای شورای شهر از طرح سوال از شهردار رفع مشکلات سطح شهر است